Informatii

Livrarea produselor se face imediat ce comanda a fost confirmat? prin e-mail sau telefonic de unul din operatorii no?tri, la adresa specificat? de client ca adres? de livrare. Expedierea produselor se face atat pe teritoriul României cat si in strainatate, în func?ie de stocul aferent. In cazul în care produsele dorite nu se afl? în stoc unul din operatorii Flykt.ro va conveni împreun? cu clientul un nou termen de livrare.

Livrarea produselor se face prin firma de curierat sau posta în 2-3 zile lucr?toare pentru zonele acoperite de aceasta, atunci cand produsele se afla in stoc.

Costul de expediere al produselor variaz? in functie de numarul de bucati si greutatea acestora.

Toate produsele oferite spre vanzare pe site-ul Flykt.ro au garan?ia oferit? de produc?tor. Termenul de rezolvare al unei sesiz?ri se aplic? conform legisla?iei în vigoare ?i este de 30 de zile de la primirea produselor de la dumneavoastr?.

Garan?ia unui produs este valabil? atâta timp cât produsul nu este incomplet sau nu a fost deteriorat ?i nu prezint? urme de uzur?, excep?ie f?când produsele cu defecte de fabrica?ie. Aceste condi?ii de garan?ie sunt în conformitate cu Legea 449/2003 si O.G. 21/1992.

Potrivit art.4, lit. b din Ordonan?a Guvernului nr. 130/2000 consumatorul/ cump?r?torul are dreptul de a returna produsele primite f?r? penalit??i ?i f?r? invocarea unui motiv în termen de 10 zile lucr?toare de la primirea acestuia.

Cheltuielile de transport pentru returnarea m?rfii vor fi suportate de c?tre cump?r?tor. Contravaloarea m?rfii returnate se va pl?ti în termen de maximum 30 de zile.

Toate return?rile sunt responsabilitatea clientului ?i se fac în aceea?i stare în care au fost livrate de Flykt.ro: în ambalajele originale, împreun? cu toate accesoriile, etichetele intacte ?i cu toate documentele care l-au înso?it. De asemenea sunte?i obliga?i s? returna?i produsele suplimentare primite ca parte a unei oferte promo?ionale.